Voorschool Lukas

Wij werken samen met voorschool Lukas van Impuls. De voorschool zit in hetzelfde gebouw als onze school. Bij Impuls krijgen kinderen alle ruimte om te spelen, leren en groeien. Samen met andere kinderen uit de buurt en onder deskundige begeleiding van zorgzame pedagogisch medewerkers.

De voorschool werkt nauw samen met de basisschool. De voorschool geeft peuters een optimale voorbereiding op de basisschool door:

• Veel leuke en leerzame activiteiten aan te bieden.

• Voorschool en basisschool stemmen hun programma om te spelen en te leren op elkaar af.

• Samen spelen en samen leren = vriendjes maken met andere peuters uit de buurt.

• Ieder kind zich in zijn eigen tempo en op zijn eigen manier te laten ontwikkelen.

• Veel aandacht te schenken aan de Nederlandse taal.

• De inzet van deskundige pedagogisch medewerkers.

• De kinderen alvast wennen aan de locatie en de medewerkers, waardoor ze zich veilig voelen.

Natuurlijk is er ook tijd en aandacht voor ouders. De medewerkers nemen de tijd om vragen te beantwoorden en met ouders te praten over de ontwikkeling van hun kind(eren).

De voorschool is inclusief eten, drinken en verzorging.
Bekijk alle informatie en de openingstijden op lukas.impuls.nl

Uw kunt uw kind aanmelden via: vs.lukas@impuls.nl of per telefoon: 020 515 88 00

Impuls Voorschool Lukas (locatie in het gebouw van onze school)
Osdorper Ban 136